czwartek, 20 lutego 2014

Healthy breakfast



Śniadanie pełne wszystkiego najzdrowszego.
Od błonnika, po białko, owoce, kończące się sytością i siłą na przetrwanie długiego dnia.

Na początek dnia nie ma nic lepszego od tej niepozornej, śniadaniowej miseczki ;)

Składniki:
  • 150 ml mleka lub jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka słoneczników
  • 50 gram mieszanki płatków owsianych pszenno żytnich z siemieniem lnianym
  • Banan
  • Jabłko
  • 2 suszone śliwki
  • 1 łyżka otrębów żytnich
  • Winogrona
  • Migdały
  • Orzechy laskowe
  • Kokos

A przepis na owsianki i domową granolę znajdziecie tutaj .



Kaloryczność 1 porcji to ok. 300 kalorii.










3 komentarze:

  1. Tylko mnie utwierdzasz w przekonaniu, ze chyba jestem jakimś strasznym żarłokiem, skoro dla Ciebie to wystarcza na przetrwanie dnia :) Ja owszem najem się taką miseczką i przez godzinę może jestem pełna, dojeżdżam na uczelnię i już zaczyna mnie wiercić w brzuchu... :( Musze jeść pieczywo rano, żeby być sytą na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz przyjść do mnie na tą miseczkę, która tylko tak niepozornie wygląda :P Naprawdę wystarcza mi ona na 3 h do czasu drugiego śniadanka :D Zobacz ile rzeczy się tam pomieściło, dla mnie bardziej syte niż bułka, która (gdy jeszcze świeża) wzmaga we mnie ochotę na więcej bułeczek :P

      Usuń
    2. No spróbuję się może przestawić na takie śniadanka, zobaczymy może mój żołądek się przyzwyczai :P

      Usuń

Obserwatorzy