wtorek, 25 lutego 2014

Fat thursday



Jak dobrze wiecie tłusty czwartek zbliża się wielkimi krokami :D
W następnych postach umieszczę przepisy na najlepsze dla mnie słodkości, których nie może zabraknąć w ten grzeszny dzień.
Ja uwielbiam faworki, mogłabym ich zjeść ogromne ilości, natomiast pączki to maksymalnie 2 pochłonę :)
A Wy za którymi słodkościami bardziej przepadacie? Faworki vs pączki ? A może jedno i drugie?
Dziś seria inspiracji tłustowo- czwartkowych.
















Nie wiem jak Wam, ale mnie od samego patrzenia na zdjęcia cieknie ślinkaaa...

4 komentarze:

  1. Ja faworki już miałam, a jutro może sama porwę sięn a pieczenie pączków, których moge zjeść z 5 na spokojnie :) Kocham kocham pączusie :D A co do faworków (albo u mnie - chrustu) słyszałaś o mrowiskach?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy