niedziela, 16 lutego 2014

Cocktail banana and mint



Ten koktajl podała mi kiedyś koleżanka mówiąc:

„Mam nadzieję że jesz wszystko, bo nie powiem Ci co to jest- musisz sama zgadnąć”
Mmm od razu podjęłam wyzwanie :)

Patrząc na zawartość szklanki myślałam, że to napój z kiwi, ale myliłam się.
Później wzięłam pierwszy łyk- na początku poczułam świeżą miętę, następnie słodkawy smak banana, a na końcu na języku rozpuściła się czekolada- tworząc bombę smaków.

W domu postanowiłam odtworzyć to cudo, by ponownie rozkoszować się połączeniem tych składników.

Składniki (2 x 250 ml)
  • 150 ml mleka
  • 2 bardzo żółte, dojrzałe banany, średniej wielkości
  • Świeża mięta
  • Czekolada gorzka lub mleczna


Jak zrobić?
  • Do blendera wrzucamy 15 listków mięty i blendujemy.
  • Kolejno wrzucamy pokrojone banany i wlewamy mleko- miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.
  • Na sam koniec na tarce ścieramy 1 kostkę czekolady, wsypujemy do naczynia z koktajlem i mieszamy chwilkę łyżką.
  • Gotowy napój przelewamy do szklanek.  

Kaloryczność 250 ml koktajlu to ok. 190 kalorii. 







2 komentarze:

Obserwatorzy