środa, 15 stycznia 2014

Salad- Chinese cabbage, tomatoe, cucumber, olives, sweet pepper, corn and vinegret, feta.



Sałatka* to szybki, prosty i zdrowy sposób na obiad.
Tak naprawdę można zrobić ją z jakichkolwiek składników, kombinując z dodatkami- jednak to sos zwieńczy nasze dzieło !

Sałatka (porcja dla jednej osoby)

  • 100 g kapusty pekińskiej
  • ½  Pomidora
  • Ogórek szklarniowy 6 cienkich plasterków
  • 6 czarnych oliwek
  • 4 cienkie paski papryki
  • 2 łyżki kukurydzy
  • 6 kostek sera fety (mój to favita, w żółtym opakowaniu)
  • Koperek (użyłam suszonego- najlepszy oczywiście świeży)

Sos winegret Miodowo- Musztardowy  (porcja dla trzech osób)

  • 6 łyżek oliwy z oliwek
  • 1 łyżeczka octu
  • 3 łyżeczki musztardy (moja to musztarda krem z gorczycy z miodem)
  • 1,5 łyżeczki miodu
  • Sól i pieprz wg uznania 
  • Poszatkowana pietruszka (najlepiej świeża)
Jak zrobić sos?

Wszystko razem dobrze mieszamy, aby wyszła jednolita konsystencja (bez oddzielonej oliwy).
Następnie odstawiamy do lodówki (przynajmniej na 30 minut).

Później pozostaje nam tylko zaserwowanie naszej sałatki.

Bon appetit!

*Kaloryczność sałatki dla jednej porcji to 300 kalorii.






6 komentarzy:

  1. Lubię takie sałatki :> choć nie przepadam za smakiem musztardy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz jeszcze koniecznie wstwic ikonke - dołącz do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie, ale ja żeby się najeść musiałabym zjeść 2 porcje ;D
    Feta i czarne oliwki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Fecie byłabyś syta :*

      Usuń
    2. Haha to samo pomyślałam! chyba 4 papryki, a nie 4 paski papryki :D W ogóle mi tu burczy w brzuchu a ty mi tu z takimi sałatkami jak z reklamy..

      Usuń

Obserwatorzy