piątek, 24 stycznia 2014

Chicken, arugula, pomegranate


Obiad nie zawsze musi składać się z tysiąca składników, żeby był smaczny.
Dziś minimalizm pełen smaków!

Składniki (1 porcja):

  • Udko z kurczaka
  • Sól
  • Pieprz
  • Przyprawa do kurczaka
  • Koperek
Jak zrobić?

  • Udko przyprawiamy solą, pieprzem, przyprawą do kurczaka, koperkiem- odkładamy na godzinę do lodówki.
  • Po tym czasie udko wykładamy na blachę (bez żadnego tłuszczu!).
Piekarnik:

  • 200 stopni
  • Czas: 1,5 h

Sałatka (1 porcja):

  • Garść rukoli
  • 2 łyżki nasion granatu
Dressing:

  • 6 łyżek oliwy z oliwek
  • 2 łyżki octu balsamicznego
  • Sól
  • Pół łyżeczki cukru trzcinowego
Jak zrobić?

  • Wszystkie składniki energicznie mieszamy do powstania w miarę jednolitej konsystencji- odkładamy na min. pół godziny do lodówki. 
  • Po wyjęciu z lodówki przed samym dodaniem dressingu do naszej sałatki, jeszcze raz mieszamy.
  • Rukole dajemy na talerz, dodajemy nasiona granatu i polewamy dwoma łyżkami wcześniej przyrządzonego dressingu.


Kaloryczność całego dania ok 350 kalorii.





Bon appetit!

4 komentarze:

  1. Mmm ta skórka wygląda bardzo kusząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była pyszna, ale jak to ja zjadłam tylko pół :P

      Usuń
    2. Czemu pół? Boże czy ja jestem takim żarłokiem tylko, że rzadko kiedy coś zostawiam na talerzu :P

      Usuń
    3. gryzło by mnie sumienie jakbym wepchnęła całą taką :D (skórkę bo udko całe hehe)

      Usuń

Obserwatorzy