sobota, 25 stycznia 2014

Flax- seed

Mój sposób na przyspieszenie metabolizmu jest bardzo prosty.
Raz dziennie do zielonej herbaty (która również wspiera nasz metabolizm) wsypuję łyżeczkę mielonego lnu- ta mieszanka naprawdę potrafi zdziałać cuda.
Siemię lniane wspomaga pracę jelit, przemianę materii oraz daje uczucie sytości.
Ale, zawsze jest jakieś ale. Nie można przesadzić z jego ilością- wtedy efekt będzie wręcz odwrotny! Można go spożywać do 2 , 3 razy dziennie (tylko jedną łyżeczkę).
A gdzie go możecie znaleźć ? Najłatwiej w aptece- w promocji 2 paczki 200 gramowe kosztują ok 7 zł.


















Sposobów spożywania mielonego lnu jest bardzo dużo (moją opcję już znacie), można łączyć go z ciepłym mlekiem, sałatkami, jogurtami, sokami. Stanowi również wspaniały dodatek do pieczywa czy muesli.
Należy również pamiętać by pić dużo wody w ciągu dnia 1,5 litra do 2 litrów- gdy trenujemy dawkę wody powinniśmy zwiększyć następująco -> 
każda 1 spalona kaloria odpowiada 1 ml wody. Dlatego gdy na treningu spaliliśmy 300 kalorii dodatkowo do naszego 1,5 litra wody dodajemy 300 ml.


Inne naturalne wspomagacze naszego metabolizmu to :


A Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na podkręcenie metabolizmu ?

6 komentarzy:

  1. Skoki, biegi, taniec wygibaniec i wszystko to przy czym można ruszyć tyłek z krzesła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie myślałam nad przyśpieszeniem metabolizmu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to Ci zazdroszczę, ja muszę go jednak wspomagać... U Cb widocznie metabolizm pracuję jak należy- na wysokich obrotach :)

      Usuń
  3. Ja mam - wybrać moje studia :P Czemu nie mówiłaś nigdy o tym sposobie herbatki z lnem :( Już dawno bym stosowała :) A rozumiem, że trzeba wypić wszystko razem z błotkiem, a nie że ono cośtam wydziela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że mówiłam :) Wszystko do dna, nie wygląda to apetycznie- a jakie jest w smaku? No mnie nawet smakuje :D

      Usuń

Obserwatorzy