poniedziałek, 13 października 2014

Outfit- Old school Nike Air Force and Total Jeans



Budzę się.
I pytam:
Gdzie moje lato, które przez kilka dni królowało w Polsce?!
Niestety dzisiaj pogoda przywitała mnie super, gęstą i ponurą mgłą :(
Dlatego tym postem przywołuję z powrotem słoneczne dni, a tak de facto to złotą polską jesień.

Będzie oldschool’owo.


Jeans – House – 70 zł
Shirt –SH/DIY – 5 zł
Backpack old school – Terranova – 39 zł
Shoes – Nike Air Force – 310 zł
Necklace – H&M – 10 zł
Sunglass – H&M – 10 zł
Badge – empik – 2 zł












Z plecakiem na swych barkach wróciłam się do czasów podstawówki, a przez buty cofnęłam się do lat 80'- fajnie było i wygooodnie: 
buty-nowe-buty, uwielbiam i POLECAM! :)

Jak Wam się podoba?
Zmieniłybyście coś, dodały, odjęły ?
Piszcie koniecznie!

Miłego, oby słonecznego :)

Dzięki siostra za zdjęcia! Mój fotografie :*

4 komentarze:

  1. Super stylówka, ale wcale nie kojarzy mi się z oldschoolem, wszystko jak najbardziej na czasie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo moda wraaaca :D plecak i buty old school :) force z lat 80' haha patrz -> http://cdn.diply.com/img/0dacaadd-fd23-4b30-adc1-13c9e1e8724a.jpg widzisz mnie w wydaniu męskim hahah!

      Usuń

Obserwatorzy